WhatsApp вече е с един милиард потребители
Наука 02.02.2016 17:50
Приложението за безплатно общуване „Уотс ап” обяви, че е прескочило символичната граница от 1 млрд. потребители. "От днес един милиард души използват WhatsApp.
Това означава, че почти всеки седми човек на земята използва WhatsApp, за да бъде в контакт със свои близки, приятели и семейство", съобщава компанията в съобщение в официалния си блог. Така приложението е удвоило своите потребители след съобщението, че е купено от "Фейсбук" през 2014 г. Основателят на "Фейсбук" Марк Зукърбърг първоначално бе обявил като приоритет увеличаване на потребителите на WhatsApp, но освен това той бе изтъкнал и финансовите възможности, които могат да станат факт, след като приложението стигне до 1 млрд. потребители.
WhatsApp и до момента се обявява срещу рекламата, която осигурява приходите на "Фейсбук", а наскоро окончателно отхвърли идеята за платен абонамент за услугата. За сметка на това бе обявено намерението да работи в насока, която да позволява на компании да използват платформата му, за да си контактуват с клиентите. Тази стратегия прилича на използваната от години от азиатските платформи за размяна на съобщения като WeChat - филиал на китайската компания Tencent, включваща серия от други услуги. "Фейсбук" вече върви в тази насока с второто си приложение за размяна на съобщения "Messenger", което вече има 800 000 млн. потребители. То все повече се ориентира към търговски услуги, разплащания или транспорт. /АФП
Това означава, че почти всеки седми човек на земята използва WhatsApp, за да бъде в контакт със свои близки, приятели и семейство", съобщава компанията в съобщение в официалния си блог. Така приложението е удвоило своите потребители след съобщението, че е купено от "Фейсбук" през 2014 г. Основателят на "Фейсбук" Марк Зукърбърг първоначално бе обявил като приоритет увеличаване на потребителите на WhatsApp, но освен това той бе изтъкнал и финансовите възможности, които могат да станат факт, след като приложението стигне до 1 млрд. потребители.
WhatsApp и до момента се обявява срещу рекламата, която осигурява приходите на "Фейсбук", а наскоро окончателно отхвърли идеята за платен абонамент за услугата. За сметка на това бе обявено намерението да работи в насока, която да позволява на компании да използват платформата му, за да си контактуват с клиентите. Тази стратегия прилича на използваната от години от азиатските платформи за размяна на съобщения като WeChat - филиал на китайската компания Tencent, включваща серия от други услуги. "Фейсбук" вече върви в тази насока с второто си приложение за размяна на съобщения "Messenger", което вече има 800 000 млн. потребители. То все повече се ориентира към търговски услуги, разплащания или транспорт. /АФП
CHF | 1 | 2.00269 |
GBP | 1 | 2.28725 |
RON | 10 | 3.9325 |
TRY | 100 | 5.59629 |
USD | 1 | 1.80911 |
Последни новини
- 09:14 AFP: Борисов ще продължи да има значително политическо влияние
- 09:11 Мобилният пункт за събиране на опасни отпадъци от домакинствата днес е в "Младост" и "Владиславово"
- 09:02 Силно затопляне и летни температури в края на март
- 08:51 Борисов: За 20 години в НАТО, България може да се гордее, утвърди се като силен и лоялен съюзник
- 08:42 Григор Димитров размаза Алкарас, ще играе полуфинал в Маями
- 08:41 20 г. България в НАТО
- 08:40 25 години затвор за "Краля на криптото" Сам Банкман-Фрайд
- 21:31 Пеканов закова Радан Кънев: В последните 9 месеца няма нито един транш от Плана за възстановяване