Д-р Стоянов: Не съм бил с перука и просешки дрехи на проверка
България 29.05.2015 17:12
Проверките в Спешно отделение ги има, съществуват. Винаги публикациите са малко оцветени, но аз смятам, че тук нашето събиране и нашето събиране е защо се случват тия проверки и каква е целта на тях. Нека да бъдем взаимно толерантни и да не влизаме в приказката. Не съм бил с перука, не съм бил с просешки дрехи, бил съм с нормални дрехи. Персоналът в болницата ме познава, аз работя 35 години в тази болница.
Това заяви на специална пресконференция изпълнителният директор на русенската болница д-р Иван Стоянов, предаде кореспондентът на БГНЕС от крайдунавския град.
Д-р Стоянов събра журналистите във връзка с публикации в медиите, които разказват, че е направил нощна проверка в Спешното отделение, облечен като просяк, като се е престорил на болен пациент. Тъй като не го разпознали, хората от персонала се били държали грубо с него, се казва още в публикациите.
Директорът на болницата подчерта, че целта на проверките е да се подобри обслужването на пациентите. "Вярно е, че има проверки, че ние ги правим планово, че ги правим и късно нощем, и в ранните часове, но те са с цел да проследим процесите, които текат в Спешно отделение. Разбира се, когато някой от нас види, че стоят дълго време пациенти - и аз, и колегите поотделно ги питаме защо стоят, дълго ли стоят. Питаме колегите здравни работници също да ни кажат защо стоят толкова дълго, вярно е това", обясни д-р Стоянов.
На този етап проверките са констатирали, че има проблеми в организацията на работа в Спешното отделение. "Установяваме, че хората чакат не само денем, хората чакат и вечер, и то чакат немалко часове и това не е редно и не бива да се случва. В момента изготвяме точно тези анализи, в които правим изводи защо работата не върви, защо обслужването не върви, защо хората не са доволни от това ниво на обслужване. Целта не е санкцията, целта е здравният работник да се промени, да разбере, че това поведение е неправилно", каза директорът на болницата. Той обясни, че лошо поведение към болните не може да няма административно наказание. В същото време има масово случаи, в които екипите са се справяли много добре и са спасени много човешки животи от добрите специалисти в отделението.
Д-р Стоянов обяви, че предстои преустройство на спешното приемно отделение със средства по европроекти, като след промените то ще стане модерно и изцяло в полза на пациента. При новия начин на обслужване лекарите ще се събират при болния, а няма той да ги обикаля. /БГНЕС
Това заяви на специална пресконференция изпълнителният директор на русенската болница д-р Иван Стоянов, предаде кореспондентът на БГНЕС от крайдунавския град.
Д-р Стоянов събра журналистите във връзка с публикации в медиите, които разказват, че е направил нощна проверка в Спешното отделение, облечен като просяк, като се е престорил на болен пациент. Тъй като не го разпознали, хората от персонала се били държали грубо с него, се казва още в публикациите.
Директорът на болницата подчерта, че целта на проверките е да се подобри обслужването на пациентите. "Вярно е, че има проверки, че ние ги правим планово, че ги правим и късно нощем, и в ранните часове, но те са с цел да проследим процесите, които текат в Спешно отделение. Разбира се, когато някой от нас види, че стоят дълго време пациенти - и аз, и колегите поотделно ги питаме защо стоят, дълго ли стоят. Питаме колегите здравни работници също да ни кажат защо стоят толкова дълго, вярно е това", обясни д-р Стоянов.
На този етап проверките са констатирали, че има проблеми в организацията на работа в Спешното отделение. "Установяваме, че хората чакат не само денем, хората чакат и вечер, и то чакат немалко часове и това не е редно и не бива да се случва. В момента изготвяме точно тези анализи, в които правим изводи защо работата не върви, защо обслужването не върви, защо хората не са доволни от това ниво на обслужване. Целта не е санкцията, целта е здравният работник да се промени, да разбере, че това поведение е неправилно", каза директорът на болницата. Той обясни, че лошо поведение към болните не може да няма административно наказание. В същото време има масово случаи, в които екипите са се справяли много добре и са спасени много човешки животи от добрите специалисти в отделението.
Д-р Стоянов обяви, че предстои преустройство на спешното приемно отделение със средства по европроекти, като след промените то ще стане модерно и изцяло в полза на пациента. При новия начин на обслужване лекарите ще се събират при болния, а няма той да ги обикаля. /БГНЕС
CHF | 1 | 1.99738 |
GBP | 1 | 2.28285 |
RON | 10 | 3.93045 |
TRY | 100 | 5.61254 |
USD | 1 | 1.82447 |
Последни новини
- 11:28 Говорителка на Държавния департамент подаде оставка, не е съгласна с политиката на САЩ в Газа
- 11:26 Първан Симеонов: В момента всеки рита ПП и това прекаляване може да доведе до обратен ефект
- 11:19 НАТО поучава Китай: Трябва да спрете да помагате на Русия
- 11:11 Израел обмисля ограничено споразумение с "Хамас" за освобождаване на заложници
- 11:06 Кметът на Варна даде съгласието си за ремонт на ReBonkers
- 10:58 Хотели може да затворят в разгара на лятото, липсва персонал
- 10:50 ИТН ще внесе доклада от комисията за митниците в прокуратурата
- 10:47 20 ранени на пътя за денонощието