Три съвета как да получим обезщетение за лоши храни (ВИДЕО)
България 01.03.2015 18:48
Санкциите, наложени от Агенцията по храните за миналата година, възлизат на над 2 млн. лева. Голяма част от тях са след сигнали на бдителни потребители.
Лимон с оцветител, хлябове с боя и с плесен, салам с парче метал - това са само част от сигналите, получени само през последните няколко дни в Novanews.bg.
Подобни оплаквания заливат ежедневно Агенцията по храните. А разваленото мляко далеч не е най-страшното, за което са чували експертите. Имало е дори сигнали за наличие на мишки в консерви.
Нерядко обаче потребителите се обръщат към експертите с абсурдни въпроси. Класацията води сигнал на потребител, че след консумация на канела и ходене до тоалетна, мирисът не съвпада с този на продукта.
Отвъд куриозите - факт е, че оплакванията на хората са все повече с всяка изминала година. Но не защото храната ни става по-лоша, поне според експертите.
Потърпевшите имат реален шанс да получат обезщетение от производителя. Само ако не допускат следните често срещани грешки.
„Те отиват и преговарят с касиерката, която просто няма правомощия. Затова винаги си тръгваме изпокарани. Затова първият съвет е - търсете този, който може да взима решения в рамките на дадена фирма - директор, управител”, съветват експерти.
Съвет номер две е да бъдем балансирани в претенциите си. И съвет номер три - да запазим добрия тон. Едно писмо, което изразява потребителско разочарование, има повече шансове за успех, от това, което е изпълнено с гняв.
Лимон с оцветител, хлябове с боя и с плесен, салам с парче метал - това са само част от сигналите, получени само през последните няколко дни в Novanews.bg.
Подобни оплаквания заливат ежедневно Агенцията по храните. А разваленото мляко далеч не е най-страшното, за което са чували експертите. Имало е дори сигнали за наличие на мишки в консерви.
Нерядко обаче потребителите се обръщат към експертите с абсурдни въпроси. Класацията води сигнал на потребител, че след консумация на канела и ходене до тоалетна, мирисът не съвпада с този на продукта.
Отвъд куриозите - факт е, че оплакванията на хората са все повече с всяка изминала година. Но не защото храната ни става по-лоша, поне според експертите.
Потърпевшите имат реален шанс да получат обезщетение от производителя. Само ако не допускат следните често срещани грешки.
„Те отиват и преговарят с касиерката, която просто няма правомощия. Затова винаги си тръгваме изпокарани. Затова първият съвет е - търсете този, който може да взима решения в рамките на дадена фирма - директор, управител”, съветват експерти.
Съвет номер две е да бъдем балансирани в претенциите си. И съвет номер три - да запазим добрия тон. Едно писмо, което изразява потребителско разочарование, има повече шансове за успех, от това, което е изпълнено с гняв.
CHF | 1 | 2.02049 |
GBP | 1 | 2.28431 |
RON | 10 | 3.93021 |
TRY | 100 | 5.63146 |
USD | 1 | 1.83594 |
Последни новини
- 22:04 Хороскоп за събота, 20 април 2024 г.
- 21:21 НС реши: Министърът на енергетиката да предоговори газовото споразумение с "Боташ"
- 21:14 2 май ще е неучебен за всички ученици в страната
- 19:37 Блинкен обвини Китай, че помага на Русия във войната в Украйна
- 19:26 Гърция спаси 198 плажа от концесионери, чадъри и шезлонги
- 19:17 Сидни Суини отговори на критиките, че "не е красива и талантлива"
- 19:08 Младши сержант е осъден окончателно на 7 години затвор за убийство на полицай в Пловдив
- 18:58 ЦИК реши: Велин Жеков от ГЕРБ – СДС отново ще е шеф на РИК – Варна