По-малко тийнейджъри ползват фейсбук тази година
Любопитно 20.12.2014 15:09
Facebook вече не е „готиното“ място, където се навъртат тинейджърите, показва ново изследване, цитирано от "Си Нет". Процентът на тинейджърите между 13 и 17 години, които използват най-голямата социална мрежа в Съединените щати, е паднал до 88 % през настоящата година според доклад на консултантската компания Frank N. Magid Associates. Тази цифра показва спад от 94-те процента през 2013 и 95-те през 2012 година.
Facebook се използва в по-малка степен и сред другите възрастови групи, включени в проучването. Общо популярността на Facebook е намаляла от 93 на 90 на сто за последните две години. Социалната мрежа се изправя срещу негативната представа, че вече не е на мода сред тинейджърите. Други изследвания установяват, че тинейджърите се отказват от Facebook в полза на алтернативни социални медии, каквaто e Instagram, която по ирония на съдбата е собственост на Facebook.
В доклада на Frank N. Magid прозират и причините за негативната за платформата тенденция. 16 процента от анкетираните са заявили, че да си във Facebook e модерно, 18 на сто смятат, че е забавно, а други 16 процента, че е информативно. Само 9 на сто смятат, че социалната мрежа е надеждна. Facebook често има проблеми, свързани с поверителността. Страницата е критикувана за въвеждането на промени по отношение на поверителността, които предизвикват опасения сред потребителите. Компанията се опитва да бъде по-чувствителна към тези опасения, но очевидно хората все още са предпазливи, посочва проучването. То хвърля светлина и върху новите популярни онлайн услуги.
Оказва се, че приложенията за незабавни съобщения, каквито са Snapchat, WhatsApp, iMessage и Google Hangouts имат все повече почитатели. А най-популярното сред тях е Messenger на Facebook, което се използва от 40 процента от анкетираните.
Facebook се използва в по-малка степен и сред другите възрастови групи, включени в проучването. Общо популярността на Facebook е намаляла от 93 на 90 на сто за последните две години. Социалната мрежа се изправя срещу негативната представа, че вече не е на мода сред тинейджърите. Други изследвания установяват, че тинейджърите се отказват от Facebook в полза на алтернативни социални медии, каквaто e Instagram, която по ирония на съдбата е собственост на Facebook.
В доклада на Frank N. Magid прозират и причините за негативната за платформата тенденция. 16 процента от анкетираните са заявили, че да си във Facebook e модерно, 18 на сто смятат, че е забавно, а други 16 процента, че е информативно. Само 9 на сто смятат, че социалната мрежа е надеждна. Facebook често има проблеми, свързани с поверителността. Страницата е критикувана за въвеждането на промени по отношение на поверителността, които предизвикват опасения сред потребителите. Компанията се опитва да бъде по-чувствителна към тези опасения, но очевидно хората все още са предпазливи, посочва проучването. То хвърля светлина и върху новите популярни онлайн услуги.
Оказва се, че приложенията за незабавни съобщения, каквито са Snapchat, WhatsApp, iMessage и Google Hangouts имат все повече почитатели. А най-популярното сред тях е Messenger на Facebook, което се използва от 40 процента от анкетираните.
CHF | 1 | 1.99738 |
GBP | 1 | 2.28285 |
RON | 10 | 3.93045 |
TRY | 100 | 5.61254 |
USD | 1 | 1.82447 |
Последни новини
- 21:11 Хороскоп за петък, 26 април 2024 г.
- 19:32 Арестуваха 15 българи за производство на нелегални цигари в Испания
- 19:15 Малките земеделски стопани получават близо 10 млн. лв. за Кампания 2023
- 19:05 ОУ „Христо Ботев“ във Варна организира Ден на отворените врати
- 18:46 Били Айлиш разказа за своята бисексуалност и разкри: Винаги съм искала да напъхам лицето си във...
- 18:33 Първият в света редактор на човешка ДНК с изкуствен интелект е факт
- 18:21 Чанинг Тейтъм в ролята на зъл милиардер
- 18:09 Сделките с недвижими имоти в Европа се сринаха до най-ниските нива от 13 години