Фейсбук тества бутон “купи” в рекламите
Наука 22.07.2014 12:42
Фейсбук търси нови начини да печели от реклама. Социалната мрежа започва тестове на бутон “купи”, който ще се вижда в публикациите и рекламите на компаниите, съобщава онлайн изданието “Тек Крънч”.
С бутона потребителите ще могат да купуват продукти и услуги директно от профилите си във фейсбук, без да напускат страницата. От социалната мрежа се надяват, че това ще увеличи интереса не само на потребителите, за които ще е по-лесно да пазаруват онлайн, но и на самите търговци, които от своя страна ще започнат да отделят повече средства за реклама.
Засега бутонът “купи” няма да струва нищо на търговците. От фейсбук обаче уточняват, че подобен вариант не се изключва за в бъдеще, когато сайтът може да започне да взема процент от направената продажба.
Бутонът идва и с улеснена процедура по въвеждане на необходимите за завършване на поръчката данни. Целият процес по покупката става в рамките на фейсбук, като за потребителите ще има и опция социалната мрежа да не запомня техните данни, ако те желаят това. Алтернативен вариант пък е информацията да се запази и да се въвежда автоматично при покупка. Компанията дава и гаранция, че няма да споделя финансовата информация с трети лица.
Засега бутонът ще се тества временно в рамките на САЩ. От социалната мрежа не уточняват колко време ще продължат тестовете, преди да вземе решение за бъдещето на новата услуга. /24chasa.bg
С бутона потребителите ще могат да купуват продукти и услуги директно от профилите си във фейсбук, без да напускат страницата. От социалната мрежа се надяват, че това ще увеличи интереса не само на потребителите, за които ще е по-лесно да пазаруват онлайн, но и на самите търговци, които от своя страна ще започнат да отделят повече средства за реклама.
Засега бутонът “купи” няма да струва нищо на търговците. От фейсбук обаче уточняват, че подобен вариант не се изключва за в бъдеще, когато сайтът може да започне да взема процент от направената продажба.
Бутонът идва и с улеснена процедура по въвеждане на необходимите за завършване на поръчката данни. Целият процес по покупката става в рамките на фейсбук, като за потребителите ще има и опция социалната мрежа да не запомня техните данни, ако те желаят това. Алтернативен вариант пък е информацията да се запази и да се въвежда автоматично при покупка. Компанията дава и гаранция, че няма да споделя финансовата информация с трети лица.
Засега бутонът ще се тества временно в рамките на САЩ. От социалната мрежа не уточняват колко време ще продължат тестовете, преди да вземе решение за бъдещето на новата услуга. /24chasa.bg
CHF | 1 | 1.99738 |
GBP | 1 | 2.28285 |
RON | 10 | 3.93045 |
TRY | 100 | 5.61254 |
USD | 1 | 1.82447 |
Последни новини
- 21:11 Хороскоп за петък, 26 април 2024 г.
- 19:32 Арестуваха 15 българи за производство на нелегални цигари в Испания
- 19:15 Малките земеделски стопани получават близо 10 млн. лв. за Кампания 2023
- 19:05 ОУ „Христо Ботев“ във Варна организира Ден на отворените врати
- 18:46 Били Айлиш разказа за своята бисексуалност и разкри: Винаги съм искала да напъхам лицето си във...
- 18:33 Първият в света редактор на човешка ДНК с изкуствен интелект е факт
- 18:21 Чанинг Тейтъм в ролята на зъл милиардер
- 18:09 Сделките с недвижими имоти в Европа се сринаха до най-ниските нива от 13 години