Телевизиите рекламират най-вредните храни
България 18.06.2014 21:43
Половината телевизионни реклами на продукти за ядене са на енергийни бомби, установи британско изследване. Били са проверени 1500 храни, предназначени за деца, които са били рекламирани по време на европейското първенство по футбол през 2012 г.
Половината от тях са съдържали над 500 калории на 100 грама. С такива продукти балансираното хранене е невъзможно, изтъква в своя доклад организацията “Фудуоч”.
Това е и една от причините хранителната индустрия харчи толкова пари за реклама и маркетинг тъкмо на лоши храни, които при нормални условия ще бъдат напълно пренебрегнати. /БЛИЦ
Половината от тях са съдържали над 500 калории на 100 грама. С такива продукти балансираното хранене е невъзможно, изтъква в своя доклад организацията “Фудуоч”.
Това е и една от причините хранителната индустрия харчи толкова пари за реклама и маркетинг тъкмо на лоши храни, които при нормални условия ще бъдат напълно пренебрегнати. /БЛИЦ
CHF | 1 | 2.00105 |
GBP | 1 | 2.27568 |
RON | 10 | 3.93076 |
TRY | 100 | 5.62834 |
USD | 1 | 1.83027 |
Последни новини
- 21:11 Хороскоп за петък, 26 април 2024 г.
- 19:32 Арестуваха 15 българи за производство на нелегални цигари в Испания
- 19:15 Малките земеделски стопани получават близо 10 млн. лв. за Кампания 2023
- 19:05 ОУ „Христо Ботев“ във Варна организира Ден на отворените врати
- 18:46 Били Айлиш разказа за своята бисексуалност и разкри: Винаги съм искала да напъхам лицето си във...
- 18:33 Първият в света редактор на човешка ДНК с изкуствен интелект е факт
- 18:21 Чанинг Тейтъм в ролята на зъл милиардер
- 18:09 Сделките с недвижими имоти в Европа се сринаха до най-ниските нива от 13 години