Виктория Дейвис от "Дискавъри": Българският зрител гледа предавания, насочени специално към него

Избрано 27.02.2014 19:07

С Виктория Дейвис, директор "Продажби и дистрибуция" за Югоизточна Европа на "Дискавъри", разговаря ЦВЕТЕЛИНА ШЕНЕВА:

- Какво ще е новото предаване на "Дискавъри", което представяте у нас, г-жо Дейвис?

- Много сме щастливи, че Джоел Ламбърт реши да дойде в България. Неговото предаване е съвсем различно и иновативно за "Дискавъри". Ние създадохме жанра за оцеляване, но това шоу е от съвсем нов вид. То е с много интересна структура и е от типа преследване на котка и мишка, което е изключително забавно. Джоел отива в най-екстремните места по света, а ние проследяваме как се справя.

- С какво е по-различно от другите предавания за оцеляване, като например тези на Беър Грилс?

- Шоуто показва уменията на Ламберт да се изплъзва, така че не е само за оцеляване, а как ще излезе от трудни ситуации. Както винаги при "Дискавъри", той е истински - бивш морски пехотинец, който е бил на различни места в екстремни ситуации и е оцелял. Зрителят разбира и това, когато гледа предаването, което също е много важно.

- Как "Дискавъри" успява да привлича хора като него, актьори като Морган Фрийман, учени като Стивън Хокинг в свои предавания?

- Тези звезди наистина имат желание да работят с "Дискавъри", те са наши фенове. От началото на март започваме ново предаване, чийто продуцент е самият Ридли Скот. То се казва "Клондайк". Достъпът до най-добрите и качествени продуценти и най-големите звезди ни различава от другите големи тв платформи.

- Какво ново още сте подготвили в програмите си?

- Освен "Менхънт" имаме и първия ни минисериал "Клондайк" - най-скъпата продукция на "Дискавъри" досега. Той е за златната треска в САЩ в началото на миналия век и е базиран на реални събития.

Знаем, че Динамо е много обичан тук. Така че през есента ще има нови епизоди с него, както и съвсем нови предавания за магия и илюзии.

През март каналите ни ще имат вече друга визия. Тогава ще имаме премиери на поредици като "Запознайте се с Хъни Бу Бу", "Твоят стил в неговите ръце", "Моята странна мания". През май "Енимал планет" ще има нова опаковка - по-младежка.
От април пускаме и нов канал за България - ID Extra. Тогава ще тръгне и в другите страни в региона. Вече върви в Полша с голям успех. Тук ще се излъчва по "Булсатком".

- Към какви хора са насочени каналите ви?

- "Дискавъри" е за мъжката аудитория, TLC е за по-младата жена, ID Хtra - за по-зрялата жена, а "Енимал планет" - за цялото семейство. Важно е да проучваме какво зрителят обича да гледа. Знаем, че това, което наистина харесва българинът в "Дискавъри", е, че има много факти и може да учи от тях, като в същото време е развлекателно. На хората им харесва съдържание, което е полезно. Затова "Дискавъри" е номер едно в България от всички научнопопулярни канали. Хората гледат нашите програми, защото те им дават поглед към света.

- Защо направихте офис в София?

- Важно е да имаме присъствие на място. Българският пазар ни е ценен. От 2 г. вече имаме офис тук, в него работят 8 души. Впечатлена съм от качеството на екипа си. От България ние управляваме разпространението на каналите си във всички страни на Балканите. Българският зрител трябва да знае, че това, което гледа, е избрано конкретно за него.
CHF CHF 1 1.99738
GBP GBP 1 2.28285
RON RON 10 3.93045
TRY TRY 100 5.61254
USD USD 1 1.82447