Проект ще рекламира виното от Черноморския регион
България 17.10.2013 16:16
Варненската неправителствена организация Сдружение ”Бизнес Агенция” е партньор по международен проект „Подготвяне на условията за навлизане на вината от Черноморския регион на международния пазар: "Black Sea WinExports".
Проектът е на стойност 470 000 евро, стартира през май и ще продължи 2 години.
Целта му е да създаде и задейства мрежа на Черноморските региони- производители на вино. За България това са районите и избите край Варна, Добрич, Търговище, Шумен, Ст. Загора, Сливен, Ямбол и Бургас. Очаква се начинанието да раздвижи лозарския сектор в региона, предлагайки инструменти за проследяване и разрастване.
През юли във Варна се проведе среща за старта на проекта, по време на която водещият партньор – община Панчиу, Румъния, посочи целите на проекта, очакваните резултати, всички предлагани възможности и ползи за целевата група. Партньорските организации, техните основни дейности и успехи също бяха представени от всяка държава-участник.
През първия период предстои проучване и картографиране на същестуващите лозарски масиви в България и другите партньори по проекта - Гърция, Румъния, Молдова и Украйна. Експерти, наети от Сдружение „Бизнес Асоциация“ ще създадат методология, по която ще се работи върху винопроизводсвото. Останалите партньори ще я използват за документиране на културите, техниките, икономическите и търговски характеристики в техните региони. След това те ще изработят технически доклади на следните теми: „Култури и сортове”, „Странични продукти от отглеждането на лози и връзки към традиционната хранителна култура”, „Анализ на външната маркетингова среда” и „Технологично ниво на компаниите”. По време на проучването, партньорите ще заснемат срещи и разговори с хората, занимаващи се с лозарство.
Целта е да се създаде единна маркетингова стратегия за излизането на виното, произведено в Черноморския регион, извън неговите предели, да се направи филм, с който то ще се рекламира в престижни европейски изложения.
В рамките на проекта ще се създаде онлайн платформа, за да се улесни предаването на технологии и продуктови иновации.
Първата група дейности цели да започне процедура за сътрудничество и да документира на място лозарската действителност на регионите. Това ще даде възможност всеки партньор, преди да предложи маркетингови стратегии, да има задълбочени знания за нуждите и качествата на техния регион и всички партньори да получат общ поглед над Черноморското лозарство.
На този етап се включват избите „Винекс Преслав”, „Винпром Лудогорие” Разград, „Варна”, „Евксиноград”, „Едоардо Миролио”.
В момента подготвяме заснимането на филм за производството на вино в тези изби.
Проектът е на стойност 470 000 евро, стартира през май и ще продължи 2 години.
Целта му е да създаде и задейства мрежа на Черноморските региони- производители на вино. За България това са районите и избите край Варна, Добрич, Търговище, Шумен, Ст. Загора, Сливен, Ямбол и Бургас. Очаква се начинанието да раздвижи лозарския сектор в региона, предлагайки инструменти за проследяване и разрастване.
През юли във Варна се проведе среща за старта на проекта, по време на която водещият партньор – община Панчиу, Румъния, посочи целите на проекта, очакваните резултати, всички предлагани възможности и ползи за целевата група. Партньорските организации, техните основни дейности и успехи също бяха представени от всяка държава-участник.
През първия период предстои проучване и картографиране на същестуващите лозарски масиви в България и другите партньори по проекта - Гърция, Румъния, Молдова и Украйна. Експерти, наети от Сдружение „Бизнес Асоциация“ ще създадат методология, по която ще се работи върху винопроизводсвото. Останалите партньори ще я използват за документиране на културите, техниките, икономическите и търговски характеристики в техните региони. След това те ще изработят технически доклади на следните теми: „Култури и сортове”, „Странични продукти от отглеждането на лози и връзки към традиционната хранителна култура”, „Анализ на външната маркетингова среда” и „Технологично ниво на компаниите”. По време на проучването, партньорите ще заснемат срещи и разговори с хората, занимаващи се с лозарство.
Целта е да се създаде единна маркетингова стратегия за излизането на виното, произведено в Черноморския регион, извън неговите предели, да се направи филм, с който то ще се рекламира в престижни европейски изложения.
В рамките на проекта ще се създаде онлайн платформа, за да се улесни предаването на технологии и продуктови иновации.
Първата група дейности цели да започне процедура за сътрудничество и да документира на място лозарската действителност на регионите. Това ще даде възможност всеки партньор, преди да предложи маркетингови стратегии, да има задълбочени знания за нуждите и качествата на техния регион и всички партньори да получат общ поглед над Черноморското лозарство.
На този етап се включват избите „Винекс Преслав”, „Винпром Лудогорие” Разград, „Варна”, „Евксиноград”, „Едоардо Миролио”.
В момента подготвяме заснимането на филм за производството на вино в тези изби.
CHF
|
1 | 2.12014 |
GBP
|
1 | 2.2238 |
RON
|
10 | 3.84703 |
TRY
|
100 | 3.98571 |
USD
|
1 | 1.68708 |
Последни новини
- 09:56 Водолацки: Думите на Писториус за война с Русия са причинени от „хитлеристки сърбеж“
- 09:48 Христо Марков е назначен за изпълнителен директор на НАП
- 09:43 Шест отклонени полета и пет отменени: Бурният вятър парализира столичното летище
- 09:41 Диана Дамянова в подкаста на Явор Дачков: "Лукойл" не е Путин, там има американски инвеститори
- 09:33 Сиярто: Унгарски компании може да купят „Лукойл“ в България. Не съм обсъждал с Радев такава сделка
- 09:24 Как се пази неутралност, когато родителите воюват
- 09:17 Фон дер Лайен зове страните от ЕС да запълнят едногодишната дупка от 135 млрд. евро за Украйна
- 09:10 Димитър Ганев: Това е един от най-левите бюджети от десетилетия